El procediment de “Disseny de Programacions Múltiples” (DPM) aspectes generals
Les prinicipals fonts del DPM són:
L’enfocament d’ Ensenyament Multinvell: Campbell, Campbell, Collicott, Perner
i Stone (1988), Collicott (1990, 2000), Schultz i Turnbull (1984)
L’enfocament de “Disseny Universal de l’Aprenentatge”: Bulgren i Lennz
(1996), Mace (1997), Orkwis i McLane (1998), Pugach i Warger (1996),
Schumm, Vaughn, i Leavell (1994); Wehmeyer (2002), Zemelman, Daniels i
Hyde (1993)
Procediments i instruments de planificació personalitzada –o individualitzadade
l’atenció educativa escolar a persones amb dificultats per a aprendre i per a
participar en entorns generals o normals”: Ruiz (1992, 1996, 1999, 2001,
2004), Pedragosa (2004)
Elements de sistemes instruccionals per a la planificació individualitzada
generats en els nostres contextos educatius i del “Sistema funcional
d’aprenentatge individualitzat –SFAI”: Ferrandez (1983)
Orinetacions i propostes de la UNESCO (2001) i de L’European Agency for
Development in Special Needs Education (2003, 2005)
No hay comentarios:
Publicar un comentario